Monday, April 18, 2011

无形的压力
终究·我还是压抑不住
因着眼泪不听话
我几乎忘记了怎么呼吸
真的好累
在生活中·一个人到底需要扮演几个角色
好女儿?好学生?好情人?好朋友?
我真的尽力了
我真的凡事替我最敬爱的你着想
因为我知道你担心
我不反抗
不代表我不会独自叹气
我真的不知道自己该怎么做
感觉自己身在迷宫里
无法做出选择
不敢向前也不敢退后
我绝对不是啊哒傀儡
那我到底是什么

2 comments:

  1. LIM AH DA!!!
    jia you larh!!!
    u r the daughter of our lovely GOD!!
    don be so sad!
    when u r so stress juz think that u still got 1 GOD who so love u n will acc u forever!!
    u also hv 1 group of FGA youth members who always so support you!!
    hahah
    try to speak it out when u hv some bitterness!!
    u can overcome it through the power of GOD!!!
    smile n face it!!
    YOU CAN DE!!!
    jia you!!!
    hahah

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete